Starkt och friskt hår...

Starkt, friskt hår är ingen självklarhet. Jag har haft några års dipp då det gäller min hårkvalite´.
Jag tror jag har testat allt, men det som nu har gett mig en positiv bieffekt på mitt hår är att jag började dricka en deciliter rödbetsjuice varje dag.

pressa din juice själv eller köp ekologisk färdig pressad rödbetsjuice, jag köper min då det spar tid...



Jag dricker juicen av andra anledningar (test 21 dagar rödbetsjuice ) men det är min frisör som påpekat min förbättring av hår kvaliteten. Hon såg det efter två månaders intagande, och frågade mig om jag börjat äta kosttillskott för att mitt hår hade börjat växa så fort och mycket. Det tog mig en stund att koppla det till min rödbetsjuice.


Nu var jag hos min frisör förra veckan igen och då var hon verkligen positivt överraskad och undrade om jag börjat med rödbetorna för 4-5 månader sedan? Och det stämmer, Hon var helt förundrad över att mitt hår blivit så tjockt, starkt och växer som ogräs :)
drömmer du med om långt starkt hår, det kan vara enklare än du tror...

Så samma dag började även hon med rödbetsjuice. Så har ni problem med hårkvalitet, prova rödbetor, det är supernyttigt, stärkande för väldigt mycket och naturligt.

bilder:pinterest

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?