Nu slår vi upp dörrarna för allmänheten i Almunecar...

Må bäst veckan närmar sig med stormsteg, och nu är det nedräkning på riktigt.
Vi som arbetar upp projetet kommer vara på plats innna deltagarna kommer så att allt ska vara tipp topp och förberett på bästa sätt. 
Under hela vår Må Bäst vecka kommer vi hålla träningspassen öppna för alla. Så om du redan finns på plats så får du nu chans att ta del av härlig träning och bra personlig coachning med  PT Nina Corney, samt  Yoga pass med Kundaliniyogalärare Ewa Winberg Jind Amrit.

Man kan välja att vara med på ett valt tränings / yogapass, dubbelpass, eller heldagspass.

Pris: Ett pass 11€, Dubbelpass 19€, Heldag 25€

Nedanför ser ni vilka pass som är öppna för almänheten:

Måndag 30 /4:
07.00 Löpning med löpteknik 60 min längs stranden (Nina)     
10.00 CrossTraining vid havet (Nina)
18.00 KundaliniYoga 75 min vid poolen (Ewa)

Tisdag 1/5:
07.00 Löpning lugnt pass 60 min (Nina)
08.00 Yoga vid poolen (Ewa)
16.00 BodyMovement vid poolen (Nina)

Onsdag 2/5:
07.00 Löpning CrossPassLegs 60 min (Nina)
08.00 Yoga vid poolen (Ewa)
16.00 KundaliniYoga 75 min vid poolen

Torsdag: 3/5:
06.45 Yoga/meditation i soluppgången (Ewa)
        (vi återkommer med exakt tid )


Fredag 4/5:
07.00 Löpning bergspass – underbar utsikt utlovas (Nina)
08.00 Yoga vid poolen (Ewa)
16.00 CrossTraining vid havet (Nina)


Lördag 5/5:
07.00 Löpning längs havet 75 min (Nina)
16.00 BodyMovement vid poolen (Nina)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?