Alltid vara nyfiken...


...och vetgirig! 
Livet är en lång skola, att fortsätta lära sig är en bra drivkraft. Många slutar plugga innan 30, sen tror många att det är för sent. Men så länga man kan läsa, känna, och är vetgirig, kan man fortsätta utbilda sig.


Lära för livet, och inte lära för tentan, det är en jäkla skillnad. Och det är det jag nyligen började med. Mitt i livet har jag valt att lära mig massa mer, Mental Coach utbildning står på programet, som ett bra komplement till allt annat jag lärt mig. Och min stora förebild, Louise Hay (hennes bild) är min stora förebild, hon utbildas sig till hon blev över 90 år, det ska jag med göra :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?