Kollagen...



Jag vet inte hur det är för dig, men jag ser verkligen hur min hy börjar få ålderstecken, fina linjer, kråksparkar runt ögon, och förlorad elasticitet.  



Det är helt okey att ”vara sin ålder", det är vackert med skrattrynkor  och levnadsrynkor, men jag vill ändå göra det bästa som jag kan för att fördröja processen så långt det går.

Så för någon månad sedan började jag dricka ett kollagen och -magnesiumpulver, manska ta det varje morgon, och jag har köpt värsta kollagenkitet för utvärtes bruk. 


Jag vet inte om ni har koll på  ett varumärke som heter Elemis, jag hade det inte så för mig är det nytt. jag kör nu deras superkit som innehåller allt man kan tänkas behöva, samtliga krämer innehåller något som heter ”Padina Pevonica”, som har klinisk bevisning att den har anti-age effekter. Det gillar vi!  Så nu jag kör invärtes och utvärtes för att verkligen boosta mig.  
Jag ser redan positiva effekter, hoppas nu bara att  huden blir förstörd  av att jag kommer sola för mycket. Så bra solskydd på toppen av detta ska säkert göra susen. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?