Blodad tand och sug på Costa Rica..


Vår bästa tid är nu! Vår, sommar, sol och semester. Än så länge har jag inga planer för vad jag ska hitta på för kul i sommar, men är hundra procent klar över hur jag vill spendera nästa sommar. 


Då vill jag ta minst 3-4veckor i Costa Rica för att gå på en Astro-work shop. Jag har precis kommit hem från en i södra Spanien och fick blodad tand! Så nu spänner jag bågen och siktar mot Costa Rica.


Grejen är att det kostar en smärre förmögenhet. Så i den bästa av världar kan jag försöka spara ihop till resan själv, om inte så är det nästan värt att ta ett privatlån, vilket är något jag aldrig gjort eller vill, så då förstår ni hur mycket jag vill genomföra den här resan. 


Oavsett på vilket sätt så ska jag se till att genomföra min drömresa. Och med det i fokus så kanske det blir kortare resor i närområdet denna sommar, solen värmer ändå. Nu när jag vet vad jag vill är det lätt att vara sparsam. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?