Kanelritual ger överflöd, välstånd och lycka.

 Gör en kanelritual för att dra till dej välstånd och lycka. 1 april är den perfekta tiden att göra det på, men funkar alla månader, första dagen i varje månad.

Lite vit häxkraft för att dra till sej ökat välstånd och rikedomar kan väl aldrig vara fel. Värt att testa i alla fall. Jag har inte provat det förut, men ska göra det i dag.




Så här gör du:

Ta en näve kanel och blås ut pulvret runt din ytterdörr. Låt det ligga helst 24 timmar. Om du bor i hus och har dörren mot en trädgård, tar vinden hand om det. När pulvret försvinner anses rikedomarna stanna. Jag bor i lägenhet, så jag kör balkongdörren, och lite i trapphuset, som jag får städa upp i morgon. 

Det anses även bra att sprida kanel på golven inne. Men jag har inte lust att trampa runt i kanel ett dygn, så jag kommer köra en kanelstång som jag tänder på, och använder som en "smudge stav", och sen vädrar ut, för den röken är väldigt stark. 


Som sagt, april är bästa månaden för detta, men fungerar alla månader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?