Persilja...

Jag har hittat mänger av artiklar som nu pratar om att persilja gör dej smal om midjan, att persilja helt enkelt får ditt fett att försvinna....

Jag har hittat 2 metoder som jag kommer dela med mig av till er.






1, Persiljesmothie:

1 liter vatten (i grundreceptet är det 2 liter, men svårt att få i sig 2 liter innan frukost, så jag har minskat mängden)
ca 40-60 gr persilja (beror på om du tar 1 eller 2 liter vatten)
1 citron

Pressa saften från en citron i en blender, häll i vatten och persilja, mixa.
Ska drickas på tom mage, innan frukost.

Metod:
drick 5 dagar
pausa i 10 dagar
drick 5 dagar. 



2, Persiljete:
en stor knippe persilja, grovhackad
1 liter vatten

Låt sjuda tillsammans på låg värme i 20 minuter.
Sila bort bladen och det är färdigt att drickas. 

Persilja är detoxande och har många stärkande fördelar för kroppen så det är rena hälsokuren, inte minst att den minskar kroppens överflödsfett,  kan vara värt att testa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?