2.0 versionen, av dig själv.

Att lära för livet och inte för en tenta, är skillnaden. Det är det som gör om du verkligen lever som du lär och använder dig av din nya kunskap. Att fortsätta förbättra sig, utveckla sig och inte tappa nyfikenheten.




Jag har precis börjat på en ny distanskurs, och fick en stor gigantisk låda med böcker och materialhem till mig häromdagen.  jag kände mig som "stora kosläppet" och visste inte vart jag skulle börja, jag ville läsa allt på en gång, men tanken är att jag ska låsa det på 4 år. Samt börja med bok 1.

Det känns i alla fall fantastik roligt, och jag är så taggad att förkovra mig i ämnet "Personlig kompetens utveckling genom mental träning"av grundaren Lars-Erik Uneståhl.  


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?