Semesterplaner...

April knackar på, och semestertiderna närmar sej med stormsteg. har du några planer än, eller väljer du att bara "go with the flow"? 

Jag kommer göra både ock, men en resa har jag redan inbokad, som jag verkligen ser fram emot. Det blir tio dagar i Grekland! Oj vad länge sedan jag var där, så jag längtar verkligen.


Det blir men egen privata resa. Bara jag, och ett gäng andra personer som jag inte vet vilka de är, men de vill samma som jag, utveckla, och träna Yoga. Det fina med att resa ensam är att man möter likasinnade, och brukar få flera härliga nya vänner. Har du aldrig rest solo, så rekommenderar jag verkligen att sticka på något retreat, kanske lättare om man är ovan att resa på egen hand. 

För mej är det personlig utveckling, att göra det jag vill. Det är ju verkligen inte säkert att vännerna har samma intresse och prioriteringar. Så låt inte det stoppa dej. Satsa på dej själv, dina drömmar och önskningar så kommer din själ att jubla av lycka. 






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?