Förberedelser för Yoga festivalen i Frankrike...

... Nu har jag börjat kolla vad man ska ha med sig till Yoga festivalen i frankrike. Jösses!!! det kommer bli en packning som skulle räcka för en jorden runt resa!!


  • Tält, okay, det har jag inget, vore bra om jag kan låna av någon.
  • Uppblåstbart liggunderlag, har jag inget, vore toppen att låna även det.
  • Sovsäck, har jag :)
  • Fårskinn, att göra Yoga på, även att sova på, hmm.. kan jag tänka mig att köpa!
  • Varma kläder, det är tydligen väldigt kallt och oftast regn.
  • Ombyteskläder i massor
  • Yogakläder
  • Regnkläder / inkl stövlar
  • Tallrikar, glas, bestick m.m
  • Gärna ett spritkök, det finns bara kalla duschar, och tanken på att sova i ett kallt, blött tält, för att sedan duscha kallt är inte lockande. även om jag levde utan kallt vatten i 3 månader i Nepal.
  • Vanliga kläder, hygienartiklar etc..
  • Ficklampa.
Tja, det var de första av det som jag förstår jag ska ha med mig. Men, samtidigt när jag gick camino De Santiago klarade jag mig med endast 8 kg packning totalt, men då sov jag i och förs sig på Härbärgen för Pilgrimmer.

Snacka om att man kommer ha massa övervikt!! man borde kanske ha en liten cool husbil :)
Så här hade jag gärna kunna rest upp längst Costa Brava kusten till Paris, och sen tillbaka ner till Barcelona!


Hur som helst ska det bli underbart!!! och det första just nu är att hitta billiga flygbiljetter, vilket är svårt då det är högsässong i augusti.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?