Vad är resultatet efter en veckas LCHF?

Som sagt, mitt mål är att äta LCHF 2 månader, och då kolla hur det påverkat mig, är allergin borta, har jag nått mitt viktmål, och framför allt att få bort socker, gluten och en del kolhydrater från mitt dagliga intag. Men jag kan tänka mig att efter dessa 2 månader mixa in lite mer medelhavsmat, jag bor ju trots allt i Spanien.

Okey, här är mitt resultat eftter en vecka:


  1. Jag har tappat 2 kg.
  2. Jag har minskat 7 cm i midjan
  3. Jag har inget som helst socker sug, det är helt borta. Jippy!!
  4. Jag är mätt hela tiden, och saknar inget av de produkterna jag plockat bort (än i alla fall)
Äpple, Päron, Timglas, pelare. Vet du vilken kropsform du har? 


Jag är grymt nöjd!!!! Min kropp håller på att shapa om sig :)


Bild: kei.phillips@hotmail.com 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?