Socker monstret....

Sista vecka har jag haft en kompis på besök. Vi sprang loppet i söndags tillsammans. Men det blev oxå en del vin drickande varje dag, och lite avvikelser från en strikt LCHF diet.
Socker är min största last... Hade lätt kastat mig över dessa bakverk i går! Men i dag är jag på G igen 


Men det som jag tror var värst för mig var all frukt. En massa socker, som väckte mitt sockermonster till liv. I går hade jag sådana socker cravings (för första gången sedan jag startade med att ta bort sockret helt) och till råga på allt så hade min köpt med sig en påse godis till mig, som har stått där och kollat på mig i en vecka! men, det gör den inte längre hahaha.. jag tryckte i min hela påsen på mindre än 4 min i går, och senvill jag så klart ha mer socker!!! Men, jag stannade vid den. och tar nu nya tag met sockret, som är min absoluta svaghet!

Mitt resultat för min andra vecka är att allt har avstannat, både centimetrar och kilo är som de var för en vecka sedan.  Vilket är okey, jag har inte så mycket att gå ner, totalt max 6 kg, så jag nåde en tredjedel av det målet förta veckan. Men, jag måste nu ta tillbaka kontrollen över sockret.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?