Hur går det med ditt nyårslöfte?

Jag håller på att anordna en boost vecka, en MåBäst vecka i södra Spanien. Tanken är att man under en vecka,  lördag till lördag får vara med och uppleva en härlig start på dagen med Yoga, fräscha morgon shoot, sedan frukost, egen PT och massa andra härligheter står på programmet.

Är du nyfiken? Kolla då in vår nya hemsida Egotrippen eller vårt event på FB kanske precis den hjälpen du behöver för att hålla ditt nyårslöfte året ut, och faktisk skapa en ny livstil.




Den nya hemsidan har jag lagt på en plattform jag använt tidigare, och faktiskt fortfarande har en del sidor på. Så funderar du på på att starta en hemsida som har bra verktyg, lätt att jobba med och få 30 dagars prova på innan du bestämmer dig dela jag gärna med mig här: 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?