Efter regn kommer sol....

I natt hade vi ett riktigt åskväder här, årets första. Så nu är det säkert varmare vindar på väg in. Nu på morgonen strålande sol! Så nu är det bara att snöra på sig skorna och sticka ut och köra min cirkelträning.




Det ska bli kul och se vad jag får för resultat, de första veckorna kör jag bara varannan dag. jag tror att kroppen behöver vänja sig med de nya rörelserna, sedan kanske jag kommer köra lite mer, vi får se.

Men jag kände det redan första dagen att min energi vaknade till liv! Jag blev taggad. Efter att ha känt motstånd, trötthet och dålig motivation att verkligen komma ut. Nu känns det som en lyx att kunna starta dagen på det härsättet. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?