Jag älskar att yina..


Jag har hållit på med yoga i säkert 20 år. Jag Började med Kundalini och Astanga, testa massor av andra former men Kundalin är det som jag verkligen fastande för, eftersom det ger så mycket på en själslig nivå. Här får själen sitt, och det kommer jag aldrig att sluta med.


Men i somras kom jag i kontakt med Yin yoga för första gången, och jag bara älskart! Det är så underbart att vila in i rörelsen, smälta som smör (en bra liknelse av känslan) och är ett fantastik komplement till annan träning.

Så nu har jag börjat med en webb utbildning, som senare är tänkt att bli en yin yoga lärarutbildning på Maldiverna.  Jag är sååååå nöjd med dessa planerna, och att hitta något som man mår så himla bra av. Inget tvång, bara önskan att få göra mer.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?