Yin yoga lärare.

 Nu är jag äntligen klar med min yin yoga lärare -utbildning. Som jag väntat. Anmälde mej för mer än 2 år sedan, men som för allt annat så blir det stopp på det mesta under pandemin.

Men nu har jag gjort det! Wohhoo! Så tacksam! 


En fantastik utbildning som innehåller anatomi, yin yogans påverkan äv vår hälsa, bindväv, energi, och faktiskt vägen till en starka kropp och glada organ <3  Det är en 200 timmars utbildning +30 timmars anatomi.  

Så nu ska jag fortsätta att praktisera allt jag lärt mej, och fundera på hur jag ska få in det i mitt jobb, så att jag kan lära andra. kanske blir det Zoom lektioner, work shops online samt så klart när vi kör våra retreat veckor med "Hela Du".

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?