Tillbaka till verkligheten...

Nu har jag avverkat min tid på meditations centret utanför Barcelona.

Det startade med dag noll, incheckning, bli tilldelat en säng, och tystnaden började. Samt in i meditationshallen och börja meditera.




Över 100 timmar har vi suttit i meditationsställning, mycket har hänt, inom mig själv, bara det att under 11 dagar inte ha kontakt med omvärlden, ingen info, prat, kontakt av något slag bara slå av hela systemet....

Allt gick bra,  att "isolera sig" var inte svårt, det var en befrielse... Att komma tillbaka till verkligheten känns även det okay, jag hade liksom förberett mig på detta, men känner mig just nu lite "mystiskt, yr, och inte riktigt med i flödet" lite skumt är det.

Sista dagen, den 11, gick vi även då upp kl 04.00 på morgonen som vi gjort alla dagar, utförde sista timmarna i meditationshallen, fick frukost, sedan städades hela centret, så det är fint, fräscht och välkomnande för nästa kursdeltagare att komma.

Eftersom jag inte riktigt landat än, kom hem i går, så kommer jag dela med mer av mina erfarenheter senare, när saker och ting får lägga sig tillrätta.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?