Men se det spökar..




Gillar du att bo på hotell? Jag har rest mycket i jobbet och bott på hotell värden över. Tyvärr hade man oftast inte tid att njuta av ett snyggt hotellrum, vi bodde oftast på riktigt bra designhotell, utan att hinna mer än att sova. 

bild, google


Men så här i efterhand är det inte dessa jag minns, utan faktisk en ganska läskig ”spökupplevelse, trot om ni vill.  

Symboliskt spöke, Google



Jag hade med mig ett nytt team  som jag skulle leda, så jag tog med dem på en teamwork resa till Varberg.  Tanken var att vi  skulle bounda, och lära känna varandra. Vi fick dock uppleva något totalt oväntat och som sammansvetsade, ingen av oss kommer nog någonsin glömma den hotellnatten.  

Vi blev alla ganska uppskakade av vad vi såg och upplevde. Det var allt från att se någon gå rakt genom väggen in till spegelsalen, till att någon stod vid sängkanten och stirrade, fönster som öppnades och tv.apparet sattes på och slogs av. Även personalen medgav att det inte var första gången gäster upplevt liknande. 

anrika Furunäs Hotell


Nästan som  på anrika Furunäs Hotell, ett Hotell i Piteå  som varit med i ”Det okända”. Skillnaden är att Varberg hotellet inte varit med i tv programmet, men skulle helt klart passa bra.








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?