Stötta Tibet

Att ta ställning för frid, det vackra och minoriteter tycker jag alla borde göra. Sedan vad som är rätt eller fel för dej, kan bara du avgöra. Men att använda din medmänsklighet att hjälpa och stå upp för orättvisor borde vara en självklarhet.

Jag tänker ta ställning för frid och för Tibet! Landet som är närmast himmelen. Men vackra, andliga människor. Som älskar sin landsförvisade heligaDalai lama. På grund av Kina. Söndra och härska är deras melodi.




Det här mantrat hör man spelas överallt i Katmandu. Även det sprider frid, fred och kärlek! Spela det, hjälp till att sprida ljus och kärlek. Samtidigt stötar du Tibet.

De har redan förstört massor av vackra Buddistiska byggnader, många av dessa kulturarv används som bostäder åt grisar och boskap. Allt för att, ursäkta uttrycket, men pissa på andras människors tro, och bryta ner dem.

Från och med i morgon, söndag 27 september tas även den uråldriga traditionen att sätta upp bönflaggor högt i skyn. Dessa flaggor har heliga skrifter om fred åt allt på jorden. Fina vibrationer som ska spridas med vinden.

Nu blir det slut på det, för från och med i morgon är denna vackra gest förbjuden! I morgon ska alla flaggor tas ner i hela Tibet!

Jag kommer sätta upp bönflaggor på min balkong, för dem! Det är även en demonstration i hela Europa i morgon, där vi uppmana att sätta upp flaggorna och dela dem i social media, använd #flagsfortibet som protest! jag gör det, jag hoppas du kan göra det oxå. Allt för att hjälpa till att sprida ljus och kärlek! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?