Ta redan på vad som påverkar dej..


Säg mej vem du är och jag ska säga dej hur du är. Jag ska i alla fall ge dej ett verktyg här som gör att du själv kan lära känna dej själv bättre.



De flesta vet nog var de har sin sol, det är nämligen ditt stjärntecken. Men det är lika intressant att veta vart de andra planeterna stod när du föddes.

Om du inte redan har ditt födelsediagram, vilket är där du kan se vart planeterna stod när du föddes kan du enkelt och gratis få fram det om du går in på tex astro.com och skriv ner dina uppgifter, kan du inte exakt klockslag, vilket är bäst, så funkar det ändå.


När du fått fram ett diagram så ersätter du planeterna med det tecken enligt ditt diagram.

“Jag är som Lejonet

Jag känner som Oxen

Jag interagerar som Vattumannen

Jag tänker som Jungfrun

Jag agerar som Tvillingarna

Men jag växer som Fiskarna”

När man ser det på det sättet så kan man bättre förstå att man är väldigt mångsidig, att man har mycket som påverkar, precis som en fasettslipad diamant har man många sidor.

En av de viktigaste planeterna att förstå är det tecken du har din måne i, för det är hela ditt känslocenter. Så kolla in vart du har månen, sedan kan du läsa på om det tecknets egenskaper, så kommer du att förstå dej själv bättre. Och om du är riktigt intresserad så kollar du in alla planeterna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?