Healing -till andra..

 

Kan man sända helande energi till andra? Javisst kan man det!

Men vad jag tycker är viktigt är att man ska be om lov, så man inte skickar massa energi till någon som absolut inte vill ha andras energi. 

Och det kan du göra i själva meditationsfasen, se nedan. Och att den enda energi du ska skicka till någon är från ditt hjärta, ren, kärleksfull, helande energi.



1:Börja med att sätta dej själv i ett meditativt lugnt och jordat tillstånd. Blunda, känn inåt, och andas lugnt. När du känner att lugnet inträtt så be om att du ska få skicka energin till den det gäller, och känn kärlek. Om mottagaren inte vill ha energin kan den kärleksfulla energin gå tillbaka till dej själv.
2:Visualisera nu den du vill skicka energin till. Jag brukar göra så att jag “ser” den framför mej. Och säg att du vill hjälpa till med med att hela /hjälpa.


3: Så öppnar du ditt hjärta, låt det strömma över av kärlek. Jag brukar göra så att jag ser en stråle av ren energi går rakt ut, från mitt hjärta, till den andres hjärta. Sen visualiserar jag hur mottagaren fylls av den energin från topp till tå. Känn övertygelse om att energi har gått fram, och mottagits (om nu mottagaren vill ta emot)

Nu är det bara att träna på, stärk dej själv genom att träna upp din din förmåga.


Namaste

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?