Nästa yogaretreat, Karpathos.


Nästa yoga retreat går till en vild, avlägsen och unik ö i den grekiska övärlden. Nämligen Karpathos. 

En plats jag aldrig tidigare hört talas om, så det ska bli spännande.

Det är ett 8 dagars retreat med fokus på full energi boost! Magisk natur,  träning genom funktionell Yin Yang Yoga, hälsosam mat och gemenskap. Visst låter det vål underbart!





Och den här videon gör mej mer nyfiken på att utforska ön, vattnet och allt annat. Titta och njut. 

Jag har ett avtal med mej själv, det har jag nog haft de sista 15-20 åren. Och det är att varje år besöka minst en plats jag aldrig förr varit på, förut.  Det kan vara en plats nära, eller långt ifrån, det spelar ingen roll.  Men den ska vara ny för mej. Och det är i år bland anat Karpathos som blir mitt mål. 


Ελλάδα, έρχομαι! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?