Kropp, knopp och andlighet...

Att behålla balansen mellan  kropp och knopp  förespråkas av bland annat min favorit Kjell Enhager, som jag följer på media och som jag gärna tar till mig många kloka tips av.

En annan av mina förebilder inom mindfullness är Lars-Erik Uneståhl, som är grundaren till den utbildning jag nu precis står i startgroparna att påbörja.

Jag har fått frågan av vad jag tror mig få ut av utbildningen där förta delen heter PUMT och står för Personlig utveckling genom mental träning. och faktum är att jag funderar fortfarande på det...


Det som jag har låtit mig guidas av är det andliga och hjärtat. Två starka vägvisare som tagit mig dit jag är i dag. Så nu ska jag alltså utveckla mig mentalt. Ska bli spännande att se hur jag kommer ändra, eller inte ...

Sedan hoppas jag att ha 3 starka ledstjärnor, ande, hjärta och tanke, och intressant att se hur balansen kommer bli de emellan. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?