Konsten att affimera mera pengar..


Genom affirmation kan du dra till dej det du behöver, önskar och vill ha. Det är otroligt kraftfullt och frågar du mej så funkar det.  Du ska alltid ha positiva affirmationer, inte vad du inte vill ha. 


Affirmation & bild; Louise Hay / Hay House

En av mina förebilder är fantastiska Louise Hay, som är en mästarinna på bland annat affirmationer, och här ger jag er en av hennes affirmationer när det gäller pengar och ekonomiskt överföd. Men hon har affirmationer för allt, kolla upp henne på tex Youtube så hittar du mängder av olika affirmationer för olika syften. 
“Jag är värd ett ekonomiskt överflöd. Jag behöver inte kämpa för att uppnå det; Det kommer till mig med enkelhet”
Upprepa det minst 20 gånger, gärna flera gånger om dagen. Du kan göra det överallt, i duschen, i bilen på promenaden etc. Det viktiga är att du gör det. Tankens kraft är magisk och öppnar dörrar du inte trodde fanns. Du kan självklart skapa dina egna affirmationer, men de ska vara positiva, och gärna sluta med “Det kommer till mig med enkelhet”.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?