Tänk vad bra med hjälpmedel..

Det här kanske låter helt oväntat, och troligtvis förvånande men vi har alla sidor som inte är det första som man ser hos en person. 
Jag älskar alla former av teknik, om det är något som hjälper mej i min vardag eller på mitt jobb så verkligen välkomnar jag det. Det är ju egentligen helt galet hur mycket hjälpmedel vi faktisk har i dag, och ändå har vi svårt att få till det ibland ;) 
antikt mätverktyg


Att till exempel veta hur mycket som får plats på en viss yta, hur mycket volym, till exempel när jag tidigare var med och byggde nya stora butiker på tusentals kvadrat, och även behövde räkna ut lagerutrymme och hur mycket som ett lager sväljer, då hade det varit toppen med en, håll i dej, en rotationslaser från Verktygshopen.  En mycket enkel förklaring är att det är ett mätinstrument som hjälper dej att se hur stort något är, den visar på volymer helt enkelt. 

Men som sagt, en av många härliga hjälpmedel som kan göra livet lättare i specifika fall. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?