Kristin Kaspersen kommer ut med en kokbok...

Jag måste bara säga att jösses vad alla ska skriva böcker, både okända och kända, en av dem är Kristin Kaspersen, som nu kommer ut med en nyttigare kokbok,  Good Food – glutenfritt, gott och mycket grönt med Kristin".



Så här säger hon inledningsvis i boken;

"Varför jag tycker det är galet att jag skriver en kokbok? Jo, jag är ju varken kock eller har stått i köket och varit nyfiken på riktig matlagning sedan unga år. Inte heller har jag haft koll på vad maten innehåller tidigare. Det är först efter att jag blivit mer och mer intresserad av träning, återhämtning, ja hälsa i sin helhet som jag blivit intresserad av vad maten innehåller och hur det påverkar våra kroppar."
Och det är väl jättebra! Det är precis det jag håller på att försöka få klart för mig, att långsiktigt skaffa mig en sund livsstil som är nyttig för mig. Så därför tycker jag att tillägnar jag Kristin Kaspersen, som har lyckas ändra sina matvanor totalt,  dagens blogginlägg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?