Lyxig LCHF räkmacka...

Varje dag är en ny dag av att skapa LCHF rätter utan carbs, stärklese, socker.

Måste säga att det är rätt kul, men är dock inte säker på att jag gör rätt!? Kanske använder jag en del produkter jag inte borde... Men jag kommer säkert på det till slut, eller om någon har någon kommentar om de, så bara hör av er.

Hur som helst min frukost, som egentligen är mer lunch då jag sällan äter frukost, i dag blev grymt god och lyxig. Räkmacka gjord på oopsies med majo och ägg och tomat.

Så än så länge tycker jag att jag äter gott, och jag saknar inget, vilket förvånar mig! Jag brukar ha ett stort sockerbehov, men det är borta! Sen om sanningen ska fram, så känns det väldigt tudelat att äta så mycket feta produkter som majonäs, smör, etc... Men, jag ska ge det en chans, så får vi se HUR det kommer påverka min hälsa & vikt. 
Ooopsie, räkor, majonäs, ägg och tomater. Lyxig frukost eller kvällsmacka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?