Rökfri...

Nu har jag varit rökfri i 10 veckor! Woohoooo Det går inte en dag utan att jag är tacksam över att jag slutat, men inser att jag alltid kommer bära på beroendet. Ungefär som att vara nykter alkoholist. jag är alltså en rökfri rökare.

Saknar jag cigen? Absolut inte!!! jag har inte gjort avkall på något, tvärtom jag har vinnit över ett "drog beroende" och vunnit kampen.

Vilka är de största fördelarna då, för mig, hmm.... Att slippa känna behovet, att vinna tid, att doft gott, att kunna andas :) Och min omgivning säger att de ser skillnaden i ansikte och hy. Kul!!!

Kolla in denna cigarett reklamen... ha ha ha... Ja, hade någon blåst rök i ansiktet på mig så hade jag nog klappat till honom! Snacka om hjärntvättande reklam, 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?