Recept...

Jag trodde det svåraste skulle vara att hitta recept nu när jag kör en testperiod på 2 månader LCHF. Men icke! Det vimlar av bra, goda recept överallt! Och faktisk har jag fått en nytändning på matlagning igen!

Jag har alltid gillat att laga mat, och vissa skulle nog säga att jag är bra på det. Nu experimenterar jag med detta nya tänkande. Och har lagat mer än jag kan äta, kylen svämmar över av rester och tester. Grymt kul!!!!




En av mina tidigare "drömmar", och på vänners begäran har varit att skriva en kokbok. Det kommer jag göra nu, för mig. Jag ska se hela matomlägningen som ett projekt och skriva ner mina recept etc i bokform. Sen får vi se vad det blir, men det viktigaste är att jag tykcer det är kul och har fått en nytändning i köket!

En helt klart grymt kul bieffekt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?