Tvålar skapade med själ och passion.

Som sagt, jag var på "Bio Cultura"- mässan i helgen, och hittade en mängd intressanta produkter, bla nyposros oljan jag köpte, och bara älskar.

Men vi träffade oxå på en underbar kvinna som gör egna tvålar. Helt biologiska, handgjorda av örter, frukter, oljor m.m. De doftade ljuvligt och jag vill ha alla :) 
Naturalmente Mediterraneo Artisan Soap & Skincare


Kolla in denna filmen jag hittade på deras hemsida:
De stöder även ortens lokala bönder och hantverkare, de gör egna korgar, keramikfat m.m. Och köper / beställer allt från dem för att även stötta dem.

Som de själva säger på deras hemsida: "At Naturalmente Mediterráneo, we believe strongly in the power of positive energy and as the products are handcrafted passionately, we share the passion with you!"

Och jag kan bara hålla med, hela deras lilla företag andades goda energier, och det sprids självklart i deras produkter. Kvinnan i filmen, var den vi pratade med och så gullig. jag hoppas det går bra för dem! Så mitt lilla bidrag till deras företag som skapats av en passion, och resten av ortbefolkningen blir att skriva om dem här.  Tvålen jag har med mig hem, är ljuvlig! 

God energier och "må bra känsla"ska spridas!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?