Energitjuvar...

Känner du av andras energier? Eller känner du dig olustig, ledsen, irriterad eller rent av deppig utan anledning? Då kan det faktiskt vara så att du känner av andra människors energier. 






Men det är inga svårigheter att bli av med dem, fört måste du bara vara medveten om att du känner något som inte stämmer med ditt egentliga sinnesmod. 

Det finns många sätt att rena sig från andras energiflöde, ett sätt som funkar för mig är att du helt enkelt sätter di ner, tar ett par djupa andetag, blir medveten inåt och affirmera något i still med detta:

-"jag sänder tillbaks alla andras energier i samma form som de kom till mig, och jag drar tillbak min egen energi, i renaste form."

På detta sätt undviker du oxå att bli dränerad på dina energier.  Upprepa detta dagligen och/eller då du känner att det händer.

bild:pinterest

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?