Vipasannan börjar närma sig...

Nu är det bara en vecka kvar!!!
En vecka kvar bara tills jag ska vara utan all form av kontakt med omvärlden 😱

Faktum är att jag någonstans inom tror att jag kommer fixa det helt okay, men jag fick dock en skräck känsla för några dagar sedan. Känslan bara kom över mig att vad sjutton håller jag på med!!! 10 (nästan 11 dagar) i hel tystnad, sittandes meditera från morgon till kväll, men nästan ingen mat, inget vin, inget salt godis etc etc... jag kommer bli galen!!! -Tänkte jag.

I nästa sekund tänkte jag, att NEJ! jag gör det inte, jag avanmäler mig...


  

Denna svacka varade kanske totalt 30 sekunder. 😉 Sen var jag fast besluten att det här blir toppen, en utmaning säkert, som kommer ha sina jobbiga stunder, men jag kommer ut en erfarenhet rikare. Oavsett vad som händer.

Och nu börjar det alltså bli dax att förbereda sig, se över sin packning, men främst förberedelser på det mental planet...

Nedräkning och upptrappning pågår


Bild:pinterest

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?