Semestern är slut...

...och man är tillbak i "storstan" igen. Nu har jag ju dock kvar min Vipasanna utbildning i September, vilket känns otroligt skönt, att bara jobba några veckor, sedan dax för nästa resa, den intre resan antar jag att det blir.





Men jag tycker ändå att det är skönt att komma tillbaka, skönt att jag fortfarande har möjligheten att ta ett morgondopp innan jobbet, och att stavgångsträna på kvällen, vilket jag verkligen blivit biten av.

Sen börjar min utbildning och träning till,  ”Personlig kompetensutveckling genom mental träning ochLicensierad Mental Träning, vilket jag är superladdad inför! 

Så en stund i taget, det viktiga är att njuta och uppskatta nuet, jag tror att nyckeln till ett härligt liv är nyfikenhet och att fortsätta sig utvecklas på ett personligt plan och testa mycket. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pil Pil räkor...

kom i kontakt med ditt kraftdjur..

Vilken ärkeängel tillhör ditt stjärntecken?